Blogroll

zondag 5 augustus 2012

♥ DIY - Tribal Print Telefoonhoesje.

Vandaag ga ik de 1e DIY posten. Het spijt me dat ik niks kon posten, ik had het namelijk een beetje druk.
Dus, hier komt hij, en ik heb dat je er wat aan heb!

Deze DIY komt van GirlScene.
Ik ga het vertalen naar mijn eigen woorden, omdat ik niks wil kopiëren van de site.

Word je oude hoesje saai, lelijk en vind je hem niet bij je passen? Dan verander je hem toch gewoon! Met een paar spulletjes, tover je je oude hoesje helemaal om, tot een trendsetter!

Wat heb je nodig:
- permanente gekleurde stiften.
- liniaal.
- een hoesje. (Blank of zwart is het beste)
- doorzichtige nagellak.

Hoelang duurt het ongeveer:
 Als je het netjes doet, 3 kwartier, tot 1 uur.

Stap 1:
Begin met een lijntje met een mooie kleur, zoals blauw.  Daar trek je dan een andere kleur boven. Maak voor de afwisseling stippeltjes. Niet alles draait om strepen! Trek de lijnen door tot de zijkanten van het hoesje.

Stap 2:
Het hoeft niet perse netjes. Wees creatief en niet bang om het te verpesten. Je hoeft niet lang na te denken over hoe je het gaat doen, als je het maar gaat doen! Hoe meer details, hoe beter!

Stap 3:
Als je klaar bent, kun je er doorzichtige nagellak overheen doen, zo blijft het langer zitten, en glimt het!

De liniaal kun je gebruiken voor de lijnen!

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, en nogmaals sorry dat ik niks schreef!








Kusjes Britt
 

0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Premium Wordpress Themes