Blogroll

woensdag 1 augustus 2012

♥ SHOPLOG #1 - Action.

Zoals jullie de titel zien: ik ben weer eens bij de Action geweest. Ik heb verzorgingsspulletjes gekocht en schoolspullen. Dus, kijk je mee naar mijn spulletjes? (:



Als eerste, heb ik lijm gekocht voor mijn volgend schooljaar. Het is een duo-pak, en dat is heel handig!
 
















Ik heb ook een passer gekocht, die ik altijd kan gebruiken bij wiskunde. Een roze natuurlijk.

















Voor de verzorgingsspulletjes, heb ik reinigingsdoekjes van Facette.


















Ik heb ook nagellak-remover gekocht. Want, wij gebruiken veel nagellak, en het is een groot flesje.


















Ik heb ook nog nep nagels gekocht, van MAX.  Die zijn eigenlijk voor mijn moeder, want ze had die nodig,
 voor haar pink.



















Dit was alles wat ik gekocht heb bij de action.
Sorry voor de slechte kwaliteit, want alles was gefotografeerd met mijn BlackBerry.

En ook nog, sorry dat er geen prijzen bij staan, want ik ben het bonnetje dus kwijt, hihi.
Foutje!

Bij de volgende shoplog zet ik de prijzen erbij!

Lots Of Love, Britt.
L      O L,

0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Premium Wordpress Themes