Blogroll

woensdag 8 augustus 2012

♥ Revieuw! - Crystal Clear Sparkling Lemon.

Huh? Een revieuw over drinken? Dat klopt! Ik wilde een keer iets anders doen. Dus ik dacht: ik doe het over Crystal Clear, So, let's begin!

Crystal Clear is erg lekker. Het lijkt op water met koolzuur erin. En, er zit minder dan 1k Cal, per 100 ml. Dus je zou er niet dik van worden lijkt me.
Even wat informatie over Sparkling Lemon:

- Een fles van 1,5 liter.
- Het smaakt naar Zeven Up. [Sprite] 
- Het ruikt naar Zeven Up. [Sprite]
- Het is gemaakt van zuiver bronwater.
- Het is met koolzuur.

De smaak:

Het is een erg lekkere smaak, vooral als je van Zeven Up houd. Sprite dus. Het heeft een echte ''Lemon'' smaak. Ik geef de smaak een dikke 9!

De verpakking:

De verpakking is erg mooi. Het trekt mij aan om het te drinken.  Het is wel een simpele verpakking. De verpakking krijgt een 7.

Volgende week dinsdag ga ik op vakantie naar Frankrijk, dus ik kan één week niet posten. Heeel misschien als het op de tablet kan!

Lots Of Love, Britt.  
 

0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Premium Wordpress Themes