Blogroll

maandag 15 oktober 2012

Druk bezig!

Heyhoi! Ik weet het, ik post niet heel veel meer, maar ik probeer het te veranderen. Ik haal goede cijfers, dus het is weer tijd om te bloggen! Ik ga een grote update doen!

Tsja... wat zal ik zeggen. Ik ga dus een grote update doen! Na een tijdje offline te zijn geweest van het bloggen. Ik heb het wel gemist hoor! Dingen over beauty, fashion en lifestyle schrijven.YES! Ik kan het weer doen!
Dit zijn de updates:
1 - Een nieuwe layout!
2 - Nieuwe header. (eerst layout)
3 - Meer artikelen
 En nog meer dingen!
Ik hoop dat de layout in mijn eentje lukt!

Kusjes, Britt!

0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Premium Wordpress Themes